Thanks everyone!!

Thank you all for your generous messages! I really had a wonderful 60th Birthday thanks to you!! Am savoring every moment and each stage being here and now!!

My birthday picture with my son and daughter with my daughter’s hand made birthday cake!!

 

2018-11-07 08:20 | つれづれなるままに | コメント

Go Red!!

11月6日、ついにこの日がやってまいりました。I just turned 60!! Facebook上に200近いメッセージ頂き感激に浸っております。まだまだやれる!そう信じて大好きなマイム道に精進いたします。とりあえず赤で決めるため、母校ウィスコンシン大学のスクールアウトフィットに身を包んでみました。Go Red!! Go Badgers!! Go Kanjiyama!!

 

2018-11-06 08:18 | つれづれなるままに | コメント

東村山中央公民館公演間近!!


さあ!あと一か月を切りました。カンジヤマ・マイムによるおしゃべりなパントマイム。東村山中央公民館主催で12月1日開催されます。詳細は下記を参照下さい!!
https://www.city.higashimurayama.tokyo.jp/tanoshimi/yoka/kominkan/02chuo/chuo-kouza/nihonnnoodor20181201.html?fbclid=IwAR1Q4F9jyQ_GoghKgx_–RPBn3-hsGhSFDB8OIXiPUQUicAKoDR3cxp0jXc

2018-11-04 05:37 | つれづれなるままに | コメント